Ulg United Life Gaming Roleplay -
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Ulg United Life Gaming Roleplay -

كون اصدقاء || حاول الحصول علي المال لتكون الافضل بين المجتمع في سيرفر يو ال جي افضل سيرفر حياة واقعية

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

سوء تفاهم مع ليون كيندي - مغلق

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Yami

Yami

المساهمات : 73

سوء تفاهم مع ليون كيندي - مغلق Empty
مُساهمةموضوع: سوء تفاهم مع ليون كيندي - مغلق   سوء تفاهم مع ليون كيندي - مغلق Icon_minitimeالأحد يونيو 11, 2017 6:47 am

دي مش شكوى دي مجرد استفسار عن سوء تفاهم

ببساطة كان فى مجرم هرب من الشرطة وكنا نلاحقه فروحت لحرس الحدود اتأكد انه مطلعش بره قال لي انه مطلعش... وان فى مجرم مسلح هناك (وأشار الى المكان)
رحت لقيت احمد جاكسون مع ليون كيندي
انتظرت لحد ما يخلصوا كلام واحمد يمشى عشان افتشه
لما مشي قلت له يقف ما رضى يقف بعدين ليون جه هددنى بانى لو عملتها تانى (مش عارف ايه هي ) انه هيطردنى
طب دلوقتى انا شرطى جالي بلاغ ان فى مجرم ولقيته مع ادمن وانتظرته لحد ما خلص ما لمسته .. يبقى كده أخطأت في ايه؟
بعد ما لقيت ليون اختفى والمشتبه به مشي لحقت به .. ايه الغلط هنا عشان تقول "انت ازاي قبلوك فى الشرطة" -مع انك انت الى قبلتنى-
انا بقوم بعملى وبفتش المواطن ولقيت معه ممنوعات (قناع) ايه الغلط هنا؟
كلمت سبورتر عشان يجيب ليون افهم منه المشكلة قال لى انه ما يرد ونصحنى بانى اعمل موضوع على المنتدي
وبكررها .. دي مش شكوى .. انا بستفسر عن الغلط الى انا عملته عشان تهددنى انى لو عملتها تانى تطردنى
ده غير انه شتمنى قدامك وقال يا حيوان وانت ما سويت شيء .. وده ظلم منك ليا لانه ممنوع السب!! وفى صورة تحت تثبت كده!!
======================
بعض الصور (بغرض تذكر الموقف)
==================
سوء تفاهم مع ليون كيندي - مغلق P_527yih0l1
سوء تفاهم مع ليون كيندي - مغلق P_5270o10m2
Admin
Admin

المساهمات : 242

سوء تفاهم مع ليون كيندي - مغلق Empty
مُساهمةموضوع: رد: سوء تفاهم مع ليون كيندي - مغلق   سوء تفاهم مع ليون كيندي - مغلق Icon_minitimeالأحد يونيو 11, 2017 2:11 pm

يجب عليك فهم الموضوع فقط
هو لم ينتهي معه بالفعل فظل الي نهاية المساعدة
وكما وضحت لك بعدها
هذا الاعب كان لديه مشكلة في الرسبون خد ريفايف وهو مات من قبل يعني ما رح يتذكر انه مطلوب او اي شيء
لانه يعتبر رسبن من جديد PK
https://ulg-roleplay.yoo7.com

سوء تفاهم مع ليون كيندي - مغلق
صفحة 1 من اصل 1